En billig Thor alarm - el-problem

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Runesm
Mester Medlem

#11 Indlæg af Runesm »

Slavteren skrev:den vi monterede kører skam stadig også! (med mindre den nye ejer selvfølgelig har fået lange nosser af den) dog uden fjernstart, og med det lille detalje at den en gang imellem finder på at låse...

Sådan en har jeg også haft, prøv lige at pille et batteri ud af en af fjernbetjeningerne og nøjes med at bruge den ene, og hjælper det ikke prøv den anden.
Jeg fik en fjernbetjening byttet på den konto, den var nemlig ikke tæt, så der var trængt fugt ind i.

Ellers så låser den automatisk efter 30 sekunder efter oplåsning på fjernbetjening, hvis en dør ikke har været åbnet.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

Kan du ikke bare lave et lille relæ der klipper starter udgangen fra den thor satan så kan den jo prøve alt det den vil, efter bilen er startet...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#13 Indlæg af Slavteren »

Runesm skrev:
Slavteren skrev:den vi monterede kører skam stadig også! (med mindre den nye ejer selvfølgelig har fået lange nosser af den) dog uden fjernstart, og med det lille detalje at den en gang imellem finder på at låse...

Sådan en har jeg også haft, prøv lige at pille et batteri ud af en af fjernbetjeningerne og nøjes med at bruge den ene, og hjælper det ikke prøv den anden.
Jeg fik en fjernbetjening byttet på den konto, den var nemlig ikke tæt, så der var trængt fugt ind i.

Ellers så låser den automatisk efter 30 sekunder efter oplåsning på fjernbetjening, hvis en dør ikke har været åbnet.

i så fald ville begge fjernbetjeninger være deffekte ;) løsningen blev at han altid havde fjernbetjening nummer 2 i lommen... eller kravlede ind gennem bagklappen, hvilket vil sige over / under / gennem bur mv :lol:

skal måske påpeges at det var med maskinen kørende den fandt på det, og allarmdelen var aldeles fraværende. men da bilen ikke havde nogle direkte håndtag blev den alligevel brugt til låsen indtil der blev hældt noget bedre i. bilen blev bare solgt først.

det fede i at have en lækker bil forsvinder ligesom når man til et træf bliver nødt til at låne en bil så man kan køre hjem efter fjernbetjening nummer 2, og bilen med en deffekt pakning i varmensiden på turboen står og leger røgmaskine i tomgang :damn:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Runesm
Mester Medlem

#14 Indlæg af Runesm »

mh skrev:Kan du ikke bare lave et lille relæ der klipper starter udgangen fra den thor satan så kan den jo prøve alt det den vil, efter bilen er startet...

Det var faktisk en udemærket ide, men problemet er, at hvis alarmen ikke får et signal fra motoren når den er startet, så efter de 8 startforsøg, så slår den tændingen fra, og går tilbage til almindelig alarm-mode.

Slavteren - Fair nok så :D Tror bare jeg lader alarmen være som den er, og fortæller hende hun skal holde fingrene fra start-knappen.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Brugeravatar
Vaskebjørnen
Medlem
Geografisk sted: Næstved

#15 Indlæg af Vaskebjørnen »

Har selv haft en thor alarm med fjernstart, den red på starteren som den lystede nogle gange fungerede det fint, andre gange prøvede den 8 gange hvis man ikke lige fik stoppet den, kunne ikke gennemskue fejlen da alle signaler kom som de skulle.
Har det ikke brækket sig er der plads til forbedringer!
Besvar