Captain Slow skrev:
jungle trommerne siger ingen lim,,ever again.
min personlig holdning...dem der kører på DHB kommer vel for at prøve at køre hurtigt. (hurtigst muligt)
så den relativt lille udgift det vil være at investere i et sæt dæk "med bid" burde man næsten kunne "forlange" af folk, hvis ikke, så må de jo "skøjte"
at en af undskydningerne er prisen (fra arrangørens side), altså økonomi, fatter jeg ikke (eller jo det gør jeg jo når alt kommer til alt)
VMAX skider på deltagerne, intet sportsligt i noget af det, kun en stor pengemaskine, så hvorfor bruge 100.000 k på at banen forbedres
vores 250 biler giver 112.500 kr
så det ville reelt betyde at fætter vmax skulle tage af "ølpengene" for at optimere forholdene, da tidtager udstyr, speakere, ambulancer og brand beredskab, tribuner osv. ja og medhjælpere koster penge.
well, DHB er useriøst, og bliver næppe andet når vmax er eneste magt med indfllydelse,
MEN der er jo håb forude i den kommende kører forening..
tag det som det er. en show weekend.
Nu må jeg lige bryde ind her i denne tråd.
Jeg har ansvaret for 402 m banen til DHB, og jeg har været meget medbestemmende omkring de forhold, som DHB skal køre under i 2010.
Det gælder lige fra det reglement, som Nick og Co har lavet, og de forhold der er generelt.
Da DHB er et street-race arrangement, selv om vi kan udpege flere biler som måske ikke vil høre ind under street-race, så er DHB et street-race arrangement.
Det har indvirkning på banens forhold omkring prebbet bane.
Til streetrace bruges ikke track-bite efter min mening.
Desuden så skulle forholdene være sådan, at biler med gadedæk ødelægger track bite ved at hive klister op af banen, således at banen skal prebbes igen og igen.
I Henrik GM´s link fra Youtube viser også hvilken problemer det giver for alle biler i street klassen og måske og en del i outlaw klassen på gadedæk/slick.
Og lur mig ikke om alle dem som oplever klister som brun sæbe vil klage big time til DHB.
Så uanset hvordan jeg/DHB gør så klager folk over de forhold de oplever til DHB.
Enten er der folk der føler sig ramt af reglementet fordi det ikke er tilpasset lige deres bil, Banen er glat fordi man køre på klister med gadedæk, banen har ingen greb fordi der ikke bruges klister, deltagerene har ikke en chance med deres bil, fordi klasserne ikke er retfærdige efter deres hoved eller afviklingen af finalerne ikke er retfærdige, fordi de skal køre imod en fart monster.
I skal se DHB som et show og kun et SHOW.
DHB er en virksomhed som andre virksomheder i DK, hvor deres interesse også er at lave et overskud på bundlinien.
I skal også se det lidt ovenfra, at hvis DHB ikke gav overskud til forlaget, så vil det give konsekvenser til DHB.
Med de økonomiske trange tider er det en selvfølgelighed, at man ikke kan / vil bruge max penge på et arrangement som DHB.
Det var en stor smøre fra min side, men jeg håber vi ses til DHB, og jeg vil gøre max for, at få DHB 2010 til et godt arrangement for jer kører.
Husk ingen kører er lig med ingen DHB.
John Kristensen.
DHB.