tårnstiver. hjælper det under acceleration
Redaktør: Moderatorer
-
ejnarmc
- Medlem
- Indlæg: 170
- Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
tårnstiver. hjælper det under acceleration
min volvo med 415hk/515nm med forhjulstræk, har det med at "sejle" fra side til side under hård acceleration, og skal styres for ikke at havne i rabetten..
har ny gevingundervogn, nye powerflexbøs i bærearme.
kan det være mine tårne i front der giver sig minimalt.
og tænker i den forbindelse at lave en tårnstiver. fra tårn til tårn og til karosse
har ny gevingundervogn, nye powerflexbøs i bærearme.
kan det være mine tårne i front der giver sig minimalt.
og tænker i den forbindelse at lave en tårnstiver. fra tårn til tårn og til karosse
- Wankel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1425
- Tilmeldt: 27 mar 2005, 23:33
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Hvor meget spær?
Med powerflexbøsninger og gadeslicks, så har du vidst minimeret så meget du kan. Jeg tror det er noget du skal lære at leve med, og det lyder heller ikke usædvanligt.
Med powerflexbøsninger og gadeslicks, så har du vidst minimeret så meget du kan. Jeg tror det er noget du skal lære at leve med, og det lyder heller ikke usædvanligt.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
der er spær på.... dvs et slidt standardspær, der i tidernes morgen kunne låse 25% af bilens standardmoment...? tror du der stadig er 10% spær af den ydelse du har nu? spær eller ikke spær, så lyder det meget normalt på en kraftig forhjulstrækker. tror ikke et par rør mellem tårnene gør den forskel.
MVH søren
MVH søren
-
dykkerdahl
- Senior Medlem
- Indlæg: 369
- Tilmeldt: 14 nov 2006, 03:09
- Geografisk sted: Kbh
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Sådan et spær bliver jo slidt med tiden, ved de LSD differ som fx en toyota hiace eller en ae86 kører med går til og mister låseeffekten, hvis de har kørt med forkert olie på et tidspunkt.
Men min gamle saab med 180hk havde da også lidt, men det var også med åbent diff.
Men min gamle saab med 180hk havde da også lidt, men det var også med åbent diff.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
Runesm skrev:Sådan et spær bliver jo slidt med tiden, ved de LSD differ som fx en toyota hiace eller en ae86 kører med går til og mister låseeffekten, hvis de har kørt med forkert olie på et tidspunkt.
Men min gamle saab med 180hk havde da også lidt, men det var også med åbent diff.
Forkert olie speeder bare tingene op. LSD spær vil altid miste effekten. Det jo "koblings" plader der sidder der inde, det kan ik undgå at blive slidt.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."