JerrilD skrev:HVad skal jeg evt bruge som låseværktøj til takthjulet? kan se der er et hul til det... (Har ikke noget spiciel værktøj til sådan noget? )
hvad du lige kan at finde. på min plejer at par bor kunne gøre trikket sammen med min Makita nøgle til vinkelsliberen Bare du er sikker på at den er låst.
katapouser skrev:ligner noget pegøj topstykke det der...
det hul du nævner passer med en 10 mm (mener jeg) bolt ind i topstykket, når du sætter den i er hjulet låst.
og der skulle gerne være et inspektions hul ind til svinghjulet på udstødningssiden så du kan se et mærke på svinghjulet.
eller er det bare at sætte cyllinder nr 1 i øverste dødpunkt så skulle den gerne passe.
håber det kunne hjælpe, hvertfald sådan jeg har gjort på sådan en pisgøj 1,6 8v og det virkede
mvh sonny
og over/bagved det nævnte inspektionshul (kan ikke altid ses med manifolden monteret men føles og rammes med lidt feel)) til bagsiden af svinghjulet er der et hul hvor man kan låse krumtappen med bagenden af et bor (5mm) eller hvad man nu har plads til at få i
Der normalt osse et hul ved svinghjulet det kan skrues en låse tab i lavet af en bolt og et stykke vandrørs fitting, det brugte jeg på min gamle tu2-4.. og så et bor af passende størelse i remhjulet på toppen... tror egentlig stadig jeg har den låse pal til svinghjulet hvis du ønsker at se billeder
Har det ikke brækket sig er der plads til forbedringer!
Vaskebjørnen skrev:Der normalt osse et hul ved svinghjulet det kan skrues en låse tab i lavet af en bolt og et stykke vandrørs fitting, det brugte jeg på min gamle tu2-4.. og så et bor af passende størelse i remhjulet på toppen... tror egentlig stadig jeg har den låse pal til svinghjulet hvis du ønsker at se billeder
Det vil jeg godt
Nu er det ikke lige så jeg kan se motoren her fra, på hvilken side af gearkassen sidder det inspektionshul? eller hvad i nu kalder det til svinghjulet?
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)