Dysespidser til dieselmotore
Redaktør: Moderatorer
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Dysespidser til dieselmotore
Jeg skal snart kalibrere et sæt dyser til en 525 for en ven. I samme ombæring kunne det være meget spændene, at få et sæt større dysespidser i, da han kører med markant mere ladetryk end normalt, og han render tør for diesel når den virkelig skal arbejde. Bilen er bokstunet, og har fået flyttet forstillerenheden på pumpen en halv milimeter (Lige akkurat så den får en lidt rullende tomgang).
Er der nogle der kan decifrere det originale bosch-nummer, og foreslå næste størrelse op?
Den kører med:
0 434 250 161
dysespidser fra bosch.
Er der nogle der kan decifrere det originale bosch-nummer, og foreslå næste størrelse op?
Den kører med:
0 434 250 161
dysespidser fra bosch.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
Lars PH
- Mester Medlem
- Indlæg: 568
- Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Lars PH skrev:vis det er diesel i er rendt tør for tror jeg ikke det hjælper meget med støre dyse spidser du ved jo nok hva jeg synes i skal. men kan være der er nogen som er mere vidne om det ind mig ved heller ikke hva dine nu værende dyser kan flove
Jeg må nok sige at jeg er en kende blank på området.
Det er jo bare meget brugt i vw kredse at putte et hak større dysespidser i. Derfor jeg tænkte det kunne gavne den her bmw, nu vi alligevel skulle justere dyserne op
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
"splatter"
- Medlem
- Indlæg: 105
- Tilmeldt: 13 apr 2006, 15:54
- Geografisk sted: aalborg
det er vel med forkammer ikk?
dysserne er nok ikke jeres problem men sikkert pumpen istedet
så skal den til en specialist og laves $$$$
feks http://www.dieselmeken.se/index.php men regn med imellem 7.000kr og 10.000kr men så tror jeg også han bliver rigtig rigtig glad for sin tds'er bagefter
dysserne er nok ikke jeres problem men sikkert pumpen istedet
så skal den til en specialist og laves $$$$
feks http://www.dieselmeken.se/index.php men regn med imellem 7.000kr og 10.000kr men så tror jeg også han bliver rigtig rigtig glad for sin tds'er bagefter
if you dont like my drift call 1-800-eat shit
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
"splatter" skrev:det er vel med forkammer ikk?
dysserne er nok ikke jeres problem men sikkert pumpen istedet
så skal den til en specialist og laves $$$$
feks http://www.dieselmeken.se/index.php men regn med imellem 7.000kr og 10.000kr men så tror jeg også han bliver rigtig rigtig glad for sin tds'er bagefter
Kender dieselmeken, han plejer at sige når man laver dem der, at man tager en alm pumpe frem for den elektroniske, det kræver en større hovedpine mht kabelføring og ny speederpedal til kabeltræk, tandhjul på pumpen etc.
Lars PH - dysespidser kan fåes til omkring 200kr til de dyser, så det kan jo nemt gå. Det er bare svært at finde nogle, for det er vidst tilsyneladende 2-trins dyser også
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
"splatter"
- Medlem
- Indlæg: 105
- Tilmeldt: 13 apr 2006, 15:54
- Geografisk sted: aalborg