Spær Diff

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
martin høj
Mester Medlem
Indlæg: 517
Tilmeldt: 05 aug 2008, 20:43
Geografisk sted: KBH

Re: Spær Diff

#11 Indlæg af martin høj »

Jeg har på den gearkasse jeg kører med nu et viskose spær. Problemet er den trækker voldsomt til venstre når hjulene endelig får fat. Så tror det er i stykker. Tænkte jeg ville skille den ad idag og blive klogere på det. Og evt bytte det ud med det på billede. Men hvordan tjekker man et viskose spær for skader/ funktion ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Corolla Gti Turbo
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

Re: Spær Diff

#12 Indlæg af K-FINN »

Da Jacob vandt dhb i hans røde starlet, kørte han med sådan en klump. Det virker fint. Kim med hans 385hk starlet kører igså ned det

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

Re: Spær Diff

#13 Indlæg af Wildert »

Hvis det er et "belastningsspær" så lyder det som ATB-typen. Altså det man typisk forbinder med Quaife (men også andre).
Det ligner bare overhovedet ikke mit Quaife :D
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

Re: Spær Diff

#14 Indlæg af K-FINN »

Nej det må vi da ikke håbe, den her er lavet til og holde mange hundrede tusinde km :-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Besvar