Jeg har på den gearkasse jeg kører med nu et viskose spær. Problemet er den trækker voldsomt til venstre når hjulene endelig får fat. Så tror det er i stykker. Tænkte jeg ville skille den ad idag og blive klogere på det. Og evt bytte det ud med det på billede. Men hvordan tjekker man et viskose spær for skader/ funktion ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Spær Diff
Redaktør: Moderatorer
- martin høj
- Mester Medlem
- Indlæg: 517
- Tilmeldt: 05 aug 2008, 20:43
- Geografisk sted: KBH
Re: Spær Diff
Corolla Gti Turbo
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Re: Spær Diff
Da Jacob vandt dhb i hans røde starlet, kørte han med sådan en klump. Det virker fint. Kim med hans 385hk starlet kører igså ned det
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Re: Spær Diff
Hvis det er et "belastningsspær" så lyder det som ATB-typen. Altså det man typisk forbinder med Quaife (men også andre).
Det ligner bare overhovedet ikke mit Quaife
Det ligner bare overhovedet ikke mit Quaife
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Re: Spær Diff
Nej det må vi da ikke håbe, den her er lavet til og holde mange hundrede tusinde km 
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
