Att.: Saab-Daniel
Vil ikke umiddelbart tro at det har så megen betydning, eftersom at man meget let kan bygge venstre styrede biler om til højre styret og omvendt. Karrossen er simpelthen 100% ens, det er blot et spørgsmål om hvor man placere rattet. Så med mindre at den nye Skyline skiller sig meget ud fra alle andre biler på markedet, kunne jeg forestille mig at det samme gælder her.
Att. : Wildert
Nej, jeg vil heller ikke mene at crashtesten er et problem, så ville den nemlig heller ikke være lovlig i Tyskland og England, som jo også er EU lande.
Og netop derfor er emmisionen heller ikke et problem, da EU reglerne også gælder her; hvis bilen er godkendt i et andet EU land, vil det også være muligt at få den godkendt i Danmark som også er et EU land (altså ikke noget at den danske regering bestemmer, selv om de gerne ville).
Derudover er det ligemeget hvilket "trim" der kommer på en Skyline, den kan stadig synes. Denne påstand skyldes at Nissan selv levere disse (op til over 1000 HK), og er dermed også godkendt af Nissan til at måtte sidde på bilen. Reglerne siger at; hvis bilproducenten siger god for tunings/stylings indgrebet, kan syns folkende ikke andet end at bukke og sige pænt tak for kigget.....og derefter stemple "GODKENDT" på parpiret.
Desuden køre der i hvert fald 5 Supra biturbo herhjemme i Danmark, som jeg selv har set (i annoncer og "live"), så dem er der heller ingen tvivl om.
Så gå du bare i krig