Kender ikke en lotec men ved der har været en viper 94 til salg for 285000 + afgift måske har han den stadig
http://www.kandu.dk/dk/news/238465/groupid/20210Alle tunede biler efter 84 skal skrues ned og have iøjenfaldende gejl fjernet til syn ellers ryger du hjem igen.
Selv er jeg pontiac fan da de lige har det ekstra camaroen mangler desværre er de ikke i fiber som vetten men den billigere pris og det at man kun bruger dem i godt vejr gør at jeg foretrækker trans am.
Hvis det bare skal være en helårs bil så køb supraen det betyder ikke så meget om den rådner væk
Cerbera er vist kun lavet højrestyret og koster det samme som viperen men nok noget billigere i afgift da viper vel kostede det dobbelte fra ny.
Viperen har den fordel at den kan tunes til 650-750 hk uden turbo og alligevel holde til at blive pisket i 24 timers lemans
Amerikanske biler har den fordel at man kan få alt i dele
Supra kan tunes til 460 hk derefter skal der enkelt turbo på som tager noget af bunden og helt sikkert ikke falder i en synsmands smag.
Skylinen er efter sigende en rigtig køremaskine men ligner en 2 dørs primera og igen skal der byttes til enkelt turbo men den kan holde til meget lige fornær kobling og trækakslerne som altid er et problem med uafhængig undervogn men penge kan løse næsten alt . Turbobiler har altid et kæmpe værditab ved salg da alle ved at de har fået tæsk. Hvis du vil være medlem i en bilklub så vælg amerikansk. Hvis jeg fik så mange penge til bilkøb ville jeg bygge en hotrod med 600 hk. bare se 100 kg johns ford 32 det virker og trækker folk som en vis ting tiltrækker fluer.
Den nye ford gt40 lyder spændende men $$$$
Snak lige med forsikringen først så bliver det nok kun en camaro på gule plader