S: Dual Shiftlight
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: tak
rs turbo skrev:hvordan se de lys som lyser inde i kabine??
Hvad mener du?
Du skal finde et sted at bore to 5mm huller hvor lysdioden kan sidde. Jeg garanterer at hvis lysdioden er rettet mod dit hovede så overser du _IKKE_ den når den tænder.
Jeg har dem i rød og grøn, men hvis det skal være fancy kan vi nok også finde en anden farve....
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: shift light
j skrev:ring vil ha den !!!! 25320770 torsdag! jesper
Okay. Jeg prøver lige at ringe til dig Torsdag.
-
Kristian T
DIY shift light?
Tænkte på om ikke det er til og bygge sådan en selv er der nogen der har et diagram på sådan en fætter?
Kristian T
Kristian T
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Selvf. kan det lade sig gøre at bygge noget selv. Det er lige præcist det jeg har gjort. Jeg ville ikke betale den pris man skulle betale for det i bla USA, og da slet ikke hvis man ikke ville nøjes med en "popnittes fast på instrumentbordet model", så jeg byggede een selv.
Umiddelbart er det indlysende nemt. Problemet kommer i det sekund man får strøm på lortet
Tændspoler er ikke verdens sødeste apperat at sætte elektronik til, men d et kan lade sig gøre. Jeg har brugt rimeligt mange timer på min version, og også en del afbrændte stumper, men nu duer det, og har gjort det i et par år.
Der er ikke meget brugbart på nettet. Der var engang et link til een der havde lavet det til en scirocco(svjh) og det kopierede jeg glad og frejdigt. Hvilket kostede mig for over 250kroner i komponenter inden jeg opgav det link og begyndte fra bunden istedet. Sådan er det desværre tit med det man finder på nettet. kvaliteten er ikke altid helt i top på DIY projekter.
Umiddelbart er det indlysende nemt. Problemet kommer i det sekund man får strøm på lortet
Tændspoler er ikke verdens sødeste apperat at sætte elektronik til, men d et kan lade sig gøre. Jeg har brugt rimeligt mange timer på min version, og også en del afbrændte stumper, men nu duer det, og har gjort det i et par år.
Der er ikke meget brugbart på nettet. Der var engang et link til een der havde lavet det til en scirocco(svjh) og det kopierede jeg glad og frejdigt. Hvilket kostede mig for over 250kroner i komponenter inden jeg opgav det link og begyndte fra bunden istedet. Sådan er det desværre tit med det man finder på nettet. kvaliteten er ikke altid helt i top på DIY projekter.
-
Kristian T
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Er det noget du vil dele ud af eller hvordan ser det ud med det?
Evt. mail på Kristian@dk2net.dk
/Kristian T
Evt. mail på Kristian@dk2net.dk
/Kristian T
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
ku jeg evt også få en mail med dit diagram? synes det lyder som en go ide... felisity511@hotmail.com på forhånd tak
Brap brap brap...