stefan skrev:
prøv at læse det første som du påstår i denne tråd! det er der du skriver der ikke skal være tryktab nogen steder i en motor! noget af en påstand! kan du huske da du belærte dette forums læsere om glæderne ved at vende og dreje deres tændrør? nå ja det var så også der du påtalte at ikke alle var lige gode til at stave! det var også der yogo low power kom med en komentar der viste han ikke helt forstod hvad i skrev om!
Nu synes jeg du læser mine indlæg præcist som man må forvente at fanden læser biblen.
Al tuning sigter mod at undgå enhver form for trykfald, bla. derfor monterer mange en større turbo, større intercooler,knfilter,større udstødning, bananmanifold osv så at det skulle være "noget af en påstand" at trykfald ikke gavner ydelsen kan jeg ikke se.
Mht indlægget om tændrørene, så lad dog være med at læse det som fanden ville læse biblen, og mht folks staveevner så har jeg _aldrigt_ kommenteret folk for afsindige stavefejl, medmindre de ligefrem gav en helt anden betydning(læs det indlæg du refererer til, så vil du se at jeg netop _ikke_ kritiserer folk for staveevner!).
Du plukker i indlægget og henter den info du kan bruge til direkte at angribe mig personligt helt uden at se sammenhængen i tråden, også kaldet quotefucking.
Gjorde jeg nu det samme i dine indlæg har du allerede leveret rigeligt med ammunition til at slæbe denne tråd totalt offtopic i en regulært hundeslagsmål mellem dig og mig, men det skal jeg nok afholde mig fra at gøre.