turbo/vand

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#11 Indlæg af lqs »

ved godt du kører tec 2. det gør jeg også selv! der er rigelig vakum i både indsugningsmanifold og cylinder der hvor jeg kommer! bruger sjældent noget af gummi/plastik til at måle med! mvh. søren
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

lqs skrev:bruger sjældent noget af gummi/plastik til at måle med


okay.....

heller ike plasti-gague til at måle lejer med hehe
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#13 Indlæg af lqs »

man måler ikke så tit på nogen sliddele når bare man holder sig til OHC i stedet for VSEX! 1,6bar/388hk mvh. søren
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#14 Indlæg af mh »

lidt pics :arrow: :arrow: :wink: ...... sorry den ikke ligner en million :cry: ........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#15 Indlæg af mh »

lidt mere pics :arrow: :arrow: :arrow: ............
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#16 Indlæg af Transitfar »

Hvordan hjælper cylindrene 2, 4 og 6 med til at trykke på turboen???
Nu kan jeg da slet ikke sove.... :shock: .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#17 Indlæg af mh »

de 2 manifolder løber sammen i en kasse den modsat turboen løber ned under motoren/gearkassen og over til den anden side og samles i en kasse som turboen sidder monteret på.............
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#18 Indlæg af Transitfar »

No offence, men det lyder lidt "georg gearløs" i mine ører....
Men hans ting virker jo da også, som regel... :wink: .
Nu er jeg ikke klar over om din motorstyring bruger lambdasonde, men en simpel co-måling vil da hurtigt kunne sige noget.
Er der overhovedet nogen erfaringer med, at sådan en opbygning som din kan køre nogenlunde fornuftigt??? :? .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
acidstorm
Medlem
Indlæg: 103
Tilmeldt: 07 jul 2003, 16:53
Geografisk sted: K.B.H
Kontakt:

#19 Indlæg af acidstorm »

Her er et billed at et "originalt" Turbo sæt til en v6 er
Vedhæftede filer
seite1.jpg
seite1.jpg (186.49 KiB) Vist 1288 gange
acidstorm
Medlem
Indlæg: 103
Tilmeldt: 07 jul 2003, 16:53
Geografisk sted: K.B.H
Kontakt:

#20 Indlæg af acidstorm »

Her er noget mere
Vedhæftede filer
seite1.jpg
seite1.jpg (170.63 KiB) Vist 1266 gange
seite4.jpg
seite4.jpg (149.64 KiB) Vist 1289 gange
seite5.jpg
seite5.jpg (134.7 KiB) Vist 1258 gange
Besvar