Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 maj 2025, 19:43

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003, 17:48 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
ved godt du kører tec 2. det gør jeg også selv! der er rigelig vakum i både indsugningsmanifold og cylinder der hvor jeg kommer! bruger sjældent noget af gummi/plastik til at måle med! mvh. søren


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003, 17:52 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
lqs skrev:
bruger sjældent noget af gummi/plastik til at måle med


okay.....

heller ike plasti-gague til at måle lejer med hehe

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003, 17:59 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
man måler ikke så tit på nogen sliddele når bare man holder sig til OHC i stedet for VSEX! 1,6bar/388hk mvh. søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 12:34 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
lidt pics :arrow: :arrow: :wink: ...... sorry den ikke ligner en million :cry: ........

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 12:42 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
lidt mere pics :arrow: :arrow: :arrow: ............

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 16:15 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Hvordan hjælper cylindrene 2, 4 og 6 med til at trykke på turboen???
Nu kan jeg da slet ikke sove.... :shock: .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 16:55 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
de 2 manifolder løber sammen i en kasse den modsat turboen løber ned under motoren/gearkassen og over til den anden side og samles i en kasse som turboen sidder monteret på.............

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 18:48 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
No offence, men det lyder lidt "georg gearløs" i mine ører....
Men hans ting virker jo da også, som regel... :wink: .
Nu er jeg ikke klar over om din motorstyring bruger lambdasonde, men en simpel co-måling vil da hurtigt kunne sige noget.
Er der overhovedet nogen erfaringer med, at sådan en opbygning som din kan køre nogenlunde fornuftigt??? :? .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 20:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 15:53
Indlæg: 103
Geografisk sted: K.B.H
Her er et billed at et "originalt" Turbo sæt til en v6 er


Vedhæftede filer:
seite1.jpg
seite1.jpg [ 186.49 KiB | Vist 897 gange ]
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003, 20:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 15:53
Indlæg: 103
Geografisk sted: K.B.H
Her er noget mere


Vedhæftede filer:
seite5.jpg
seite5.jpg [ 134.7 KiB | Vist 867 gange ]
seite4.jpg
seite4.jpg [ 149.64 KiB | Vist 898 gange ]
seite1.jpg
seite1.jpg [ 170.63 KiB | Vist 875 gange ]
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team