Rustfri udstødning
Redaktør: Moderatorer
-
Niels
Rustfri udstødning
Jeg har lige et spørgsmål, er der nogle af jer der laver rustfri udstødninger hele vejen, eller kender et godt billig sted. og hvor meget giver sådan en udstødnig af hk?
min bil er en fiat uno turbo med 145hk.
min bil er en fiat uno turbo med 145hk.
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Niels
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Kontakt:
hvis det er en komplet udstødning med potter osv der skal laves, så tror jeg du skal højere op i pris, hvis det skal laves ordentligt. TIG svejsning er ikke for alle og enhver, og matrialeprisen er heller ikke i den billige ende.
Jeg kører selv med 2,5" komplet rustfri på min, men den har siddet der på siden turboen blev monteret, så om det giver noget, det er svært at svare på..... Forskelligt fra bil til bil, og hvordan den org. udstødning er lavet.
Hvis den bla har et meget lille forrør standard, vil der helt sikkert være effekt at hente på et større forrør alene.
Men prøv at tage kontakt til nogle at de der skriver her på siden, eller det firma jeg anbefaler.
Jeg kører selv med 2,5" komplet rustfri på min, men den har siddet der på siden turboen blev monteret, så om det giver noget, det er svært at svare på..... Forskelligt fra bil til bil, og hvordan den org. udstødning er lavet.
Hvis den bla har et meget lille forrør standard, vil der helt sikkert være effekt at hente på et større forrør alene.
Men prøv at tage kontakt til nogle at de der skriver her på siden, eller det firma jeg anbefaler.
En gang turbo, altid turbo !