Rustfri udstødning

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Niels

Rustfri udstødning

#1 Indlæg af Niels »

Jeg har lige et spørgsmål, er der nogle af jer der laver rustfri udstødninger hele vejen, eller kender et godt billig sted. og hvor meget giver sådan en udstødnig af hk?

min bil er en fiat uno turbo med 145hk.
Claus Gundersen
Senior Medlem
Kontakt:

#2 Indlæg af Claus Gundersen »

kontakt http://www.tuningteknik.dk de laver rustfri udstødninger.
En gang turbo, altid turbo !
corrado vr6
Senior Medlem
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Kontakt:

#3 Indlæg af corrado vr6 »

Jeg kan også godt lave det..
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Christopher
Junior Medlem

#4 Indlæg af Christopher »

Kan også klare opgaven :D
mazdamaniac

Re: Rustfri udstødning

#5 Indlæg af mazdamaniac »

Niels

#6 Indlæg af Niels »

Tak for tilbudene, men hvad giver sådan noget af hk, eller bundtræk??
Niels

#7 Indlæg af Niels »

Hvad skal det koste at lave sådan en hele vejen på min uno turbo?
Claus Gundersen
Senior Medlem
Kontakt:

#8 Indlæg af Claus Gundersen »

Det kommer meget an på hvordan din nuværende udstødning er dimensioneret, i forhold til det du ønsker.
Men en ting er sikkert, en komplet rustfri udstødning, den giver mere lyd fra sig :)
Niels

#9 Indlæg af Niels »

Jeg er ligeglad med lyd, er mere intresseret i at få vildyret til at køre stærkere, men prisen hvor ligger vi henne? 3-4000kr eller???

Er der ingen der kan sige om man kam mærke det i pedalen? nogle der selv har fået det på?
Claus Gundersen
Senior Medlem
Kontakt:

#10 Indlæg af Claus Gundersen »

hvis det er en komplet udstødning med potter osv der skal laves, så tror jeg du skal højere op i pris, hvis det skal laves ordentligt. TIG svejsning er ikke for alle og enhver, og matrialeprisen er heller ikke i den billige ende.

Jeg kører selv med 2,5" komplet rustfri på min, men den har siddet der på siden turboen blev monteret, så om det giver noget, det er svært at svare på..... Forskelligt fra bil til bil, og hvordan den org. udstødning er lavet.
Hvis den bla har et meget lille forrør standard, vil der helt sikkert være effekt at hente på et større forrør alene.

Men prøv at tage kontakt til nogle at de der skriver her på siden, eller det firma jeg anbefaler.
Besvar