ATT: Guest: Nej det har du jo helt ret i at jeg ikke har kørt c´er mere end et halvt år, men man har vel gode forbindelser og en god kammerat som har været en utrolig stor hjælp. Tak til TJ-Tuning. Det er jo ikke for sjov han bliver kaldt Opel-professoren.
Jeg skal lige prøve og undersøge det med nav osv. er nemlig ikke sikker, for der sad 2,0 bremser på da jeg købte bilen, men jeg tror nok at man kan montere dem direkte på uden den store ombygning. Det skal dertillige siges at med hensyn til bærearme, og bærekugler, så SKAL man rent faktisk have det på fra en 1600 eller derover, MEN man kan ikke se forskel med det blotte øje på en bærearm fra en 1,2 til 1,6. Det er noget med der er 2,5 mm forskel og den konus til bærekuglen som er lidt anderledes!! Men har aldrig hørt om at de i synshallen har stået og målt efter. Også koster de ca det 3 dobbelte til en 1,6 for så vidt jeg er orienteret kan de kun fås til 1,6 hos opel
ATT Allan H: Ja jeg har selv fået den synet og skal selv betale afgift af det. Men den blev synet for 1½ uge siden, så jeg venter stadig på svar fra Told & Skat. Ja de er jo lidt langsomme dem derinde. Men jeg kan da godt skrive hvad jeg er kommet af med når den tid engang kommer, men det bliver ca. et sted imellem 7000-8500 kr.
Puha en roman, har jo helt fået skrive krampe. Håber i fattet hvad jeg mener, ellers må i jo bare skære det lidt ud i pap og spørge igen