Hva yder en CT26 turbo????

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Ronnie
Medlem
Indlæg: 229
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Glostrup

Hva yder en CT26 turbo????

#1 Indlæg af Ronnie »

Blev tilbudt en turbo der hedder Ct26!!!

Nogen der ved hva den kan gi af heste????

Hva svarer den til i størrelse, i forhold til en Garret lader....

Ronnie
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#2 Indlæg af lqs »

det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren
Mads RR
Medlem
Indlæg: 173
Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

#3 Indlæg af Mads RR »

ahhh Søren. Der findes nu nogle ret så store Mitsubishi Turboer. Om de så er produceret i Japan eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på.

PS. Det kan godt være jeg skal op og så på de M5 spjæld du har på et tidpunkt.

Mads RR

lqs skrev:det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
Brugeravatar
Ronnie
Medlem
Indlæg: 229
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Glostrup

!!!

#4 Indlæg af Ronnie »

Hva ville den svare til hvis man tog en Garret Turbo???
En T4 eller hvad??? Det ville jeg sige!!!!
Ved i hvornår den gir max Ladetryk????
Evt noget Info om den altså holdbarhed/kompressor mål/ eller for eller imod!!! :D :D
Skal lige siges at den skal bruges på en 240turbo

Ronnie
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#5 Indlæg af lqs »

kan sagtens bruges på en traktor (VOLVO) det meste du spørger om er ikke så simpelt! MVH. søren
Brugeravatar
Ronnie
Medlem
Indlæg: 229
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Glostrup

!!!!

#6 Indlæg af Ronnie »

Har hævet ploven!!!! Det ga ikke nok!!! :D

Tænkte nu bare på A/R værdierne!!!
Mere så man kunne sammenligne!!!!!!

Ville gerne finde ud af hvornår den begynder at lave tryk fra!!!!!

Håber på lidt expert hjælp!!! 8)
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#7 Indlæg af K-FINN »

lqs skrev:det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren

Søren det passer ikke.De turboer dollo kører med på TTE er mindre end CT26 og de laver 372hk.
MVH Finn.
PS. han snakker jo ikke noget om hvad tryk han vil køre med.. :wink:
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#8 Indlæg af lqs »

FINN... læs hvad der står. kun det der står. ikke det du tror der står! 744hk ialt? (2 gange 372) så burde der være noget over 600 hjul heste...skal vi prøve Gtech en dag? MVH. søren
Brugeravatar
Ronnie
Medlem
Indlæg: 229
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Glostrup

!!!!

#9 Indlæg af Ronnie »

Rolig nu piger!!! :D

Regner med at køre med omkring 1.5bar!!

Men kan i svare mig hva den svarer til i forhold til en Garret lader!!!!

Hva kan den klare i tryk??? Kunne godt tænke mig en der kan klare små 400hk.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#10 Indlæg af HenrikGM »

Jeg tror dæleme da at der enten er sket noget voldsomt med TTE her på "sensommeren", ellers er din effektopgivelse da vist lidt afsporet?

Du må ha skrevet forkert her Finn. Tror du ikke snarere der er tale om 272hk/styk istedet?

Hvis der virkeligt er tale om 744hk, så undrer det mig at Kiesa overhovedet kunne være med på de 402m......vægt,4wd osv taget i betragtning.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar