Hva yder en CT26 turbo????
Redaktør: Moderatorer
- Ronnie
- Medlem
- Indlæg: 229
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Glostrup
Hva yder en CT26 turbo????
Blev tilbudt en turbo der hedder Ct26!!!
Nogen der ved hva den kan gi af heste????
Hva svarer den til i størrelse, i forhold til en Garret lader....
Ronnie
Nogen der ved hva den kan gi af heste????
Hva svarer den til i størrelse, i forhold til en Garret lader....
Ronnie
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
ahhh Søren. Der findes nu nogle ret så store Mitsubishi Turboer. Om de så er produceret i Japan eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på.
PS. Det kan godt være jeg skal op og så på de M5 spjæld du har på et tidpunkt.
Mads RR
PS. Det kan godt være jeg skal op og så på de M5 spjæld du har på et tidpunkt.
Mads RR
lqs skrev:det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
- Ronnie
- Medlem
- Indlæg: 229
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Glostrup
!!!
Hva ville den svare til hvis man tog en Garret Turbo???
En T4 eller hvad??? Det ville jeg sige!!!!
Ved i hvornår den gir max Ladetryk????
Evt noget Info om den altså holdbarhed/kompressor mål/ eller for eller imod!!!
Skal lige siges at den skal bruges på en 240turbo
Ronnie
En T4 eller hvad??? Det ville jeg sige!!!!
Ved i hvornår den gir max Ladetryk????
Evt noget Info om den altså holdbarhed/kompressor mål/ eller for eller imod!!!
Skal lige siges at den skal bruges på en 240turbo
Ronnie
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
lqs skrev:det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren
Søren det passer ikke.De turboer dollo kører med på TTE er mindre end CT26 og de laver 372hk.
MVH Finn.
PS. han snakker jo ikke noget om hvad tryk han vil køre med..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jeg tror dæleme da at der enten er sket noget voldsomt med TTE her på "sensommeren", ellers er din effektopgivelse da vist lidt afsporet?
Du må ha skrevet forkert her Finn. Tror du ikke snarere der er tale om 272hk/styk istedet?
Hvis der virkeligt er tale om 744hk, så undrer det mig at Kiesa overhovedet kunne være med på de 402m......vægt,4wd osv taget i betragtning.
Du må ha skrevet forkert her Finn. Tror du ikke snarere der er tale om 272hk/styk istedet?
Hvis der virkeligt er tale om 744hk, så undrer det mig at Kiesa overhovedet kunne være med på de 402m......vægt,4wd osv taget i betragtning.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!