Slavteren skrev:
Tror jeg har misforstået møffe lidt, så det kan godt være jeg skylder en undskyldning. Den opførsel du beskriver er helt gal på den, og det er heldigvis noget vi kun har været udsat for et par enkelte gange. Bagefter er der heller ikke blevet lagt fingre imellem med at fortælle at det IKKE blir tollereret (de når som regel at stikke af bagefter, så de ved det jo godt...) . Læste dit indlæg på galleriet som om det var de lovlige klubber, altså jeres egen forening, legal-streetrace osv. du ville samle.
Med hensyn til udgifter snakker jeg om at køre klub-rally, da der i hvertfald her i nærheden ikke ret tit foregår lovlige streetrace.
Det er i mine øjne det eneste alternativ hvis mand vil ud og køre næsten hver weekend uden at skulle køre til sverige eller jylland.
Der er også en der nævner at mand jo "bare" kan arrangere nogle løb på nogle flyvepladser, men det er ikke lige til. Det kræver en hel del, f.eks økonomi og kende de rigtige mennesker at få lov til den slags. OG flyve pladsen i Holeby i hvert fald, er ikke særlig glad for at vi (gale unge mennesker i biler) er der. De 3 arrangementer der er om året er hvist lige akkurat hvad de kan få lov til.
Svæveflyverne og de andre mener jo sjovt nok at banen er lavet til at dyrke deres hobby fra, og det kan mand egentlig ikke bebrejde dem.
Alt ovenstående er mund til mund, men kan nogle bekræfte det er de meget velkomne.
EN ting kan vi i hvert fald blive enige om: SIKKERHEDDEN er det vigtigste. at vi så har hver vores deffinition af hvad der er sikkert er en anden sag.
Jeg mener godt at et ulovligt arrangement kan være sikkert, men påstår selvfølgelig ikke at alle er det. Kan igen kun forholde mig til hvad jeg ser.
det er iorden. det jeg mener 100% er at vi skal nok til at gribe i egen "barm" vi skal til at holde lidt selvjustits. det kommer til at ende med noget som jeg ikke vil tænke på. og det er ikke den pris jeg vil betale for at kunne lave et træf på en P-plads en aften.så de få der ikke kan respektere vi andres velbefindenem, de skal BUUE´s ud. så de lære at lade være med den slaks ting. da jeg var i århus var den samme person ved at køre ind i mig 2 gange... 2. det var åbenbart underholdene at køre stærkt mellem parkerede biler og personer til fods. og jeg har oplevet det flere gange. sørgeligt men sandt.
derfor har jeg skrevet at det ikke skal akksepteres når der bliver kørt sådan. i stedet for klappen af sådane personer skal der gøres opmærksom på at det ikke er iorden.