Anonymous skrev:
så motoren live i dag. tvivler nok en hel del på de over 1000 graders EGT! det lignede delene ikke noget der kunne holde til... fin bil med næsten alt hjemmelavet! som altid var der noget der drillede, når en bil skal prøves for første gang. koblingskablet sprang.... glæder mig til at se den igen. ejeren talte om 400-450hk... MVH. søren
Han har en tråd kørende på nævnte forum, hvor han spøger lidt omkring relevant avancering, netop fordi EGT ligger på 1020grader, så han har været deroppe, men derfra og til at motoren kan holde til det, DER er langt. Selv inconel kan ikke tåle de temperaturer andet end meget kortvarigt.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!