Henrik RST skrev:
Hvis du anser 5 eller 10 heste for tuning, så fint med mig. Det må du sgu selv ligge og rode med.
Der er ingen grund til at blive fornærmet eller noget der ligner. For jeg tror godt at dem der kunne være intereseret i din bil, ved hvad der betyder noget for alvor på en RST - nemlig om der er pillet ved ladetrykket (hvilket der jo tilsyneladende ikke er).
Desuden behøver min definition at "tuning" jo heller ikke være den rigtige. Jeg ved at andre er af den holdning at tuning er når man laver kontruktive ændringer INDE i motoren, fx: knast, kompression, volumen osv.
Men vi kan nok alle blive enige om, at uanset om en opgraderet I/C kan kaldes for tuning eller ej (når det er det enste der er gjort ved motoren iøvrigt), så er de 5-10 hk det måtte give, ikke af nævneværdig betydning.
Jeg håber, at jeg nu har gjort det tydeligt at der ikke var nogen dybere mening, eller speciel hentydning til hverken dig eller din bil med det jeg skrev.
Nu tror jeg også at der er skrevet nok ord om det.