Jakob Hansen skrev:
Nu ved jeg intet om det der MF2, men er det en slags 5. dysse der er styret af ladetrykket? Så den giver mere benzin jo mere ladetryk bilen kører med?
Vil jeg iøvrigt kunne have gavn af det? Jeg har en RST med standart opsætning, dog med større interccoler, som kører med ca. 1,0 bar ladetryk? Og hvordan ligger det med indkørring, montering og justering af sådan noget teknik - er det til at lade sig gøre for en der aldrig har rodet med sådan noget før?
Hey
Det kan godt lade sig gøre at sætte det op men det vil aldrig blive rigtig sammenlignet med EFI, men hvis man ikke vil gå EFI vejen kan dette da bruges.. Det skal dog justeres ind så det slår til ved et bestemt tryk, fx 1 bars tryk. Men standard rst MFI kan støtte op til 220hk.. og jeg tror ikke du har over 190 med ic og 1 bar. Så der er masser af juice i dit system endnu hvis man ved hvordan den skal stilles.. og så er problemet bare at ingen i dk rigtig kan styre rst MFI
