Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 24 maj 2025, 20:43

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2005, 15:01 
Det behøver jeg vist ikke at svare på :? Hvis prisen er så lav, gemmer jeg det til senere brug...


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2005, 18:21 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Jakob... skrev:
Det behøver jeg vist ikke at svare på :? Hvis prisen er så lav, gemmer jeg det til senere brug...

hvis det er et org kit vil jeg godt give 1800kr for står lige og mangler sådan et sæt 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2005, 19:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
Indlæg: 533
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Jakob... skrev:
Det kostede 2200+moms.


Så havde jeg brugt pengene på en Kent eller Piper kanst i stedet... De koster stort set det samme...
Men det er sikkert prisen hvis man køber originalt og uden rabat.

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2005, 19:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Jakob Hansen skrev:
Jakob... skrev:
Det kostede 2200+moms.


Så havde jeg brugt pengene på en Kent eller Piper kanst i stedet... De koster stort set det samme...
Men det er sikkert prisen hvis man køber originalt og uden rabat.

Ja sådan noget U,org er meget godt til hvis du vil have en turbo der lyser rødt :lol: ellers kan jeg ikke se hvad det skulle bruges til for det org holder meget længere, er ved at reno en motor hvor der var sådan noget ding dang knast i :roll: ja den er ikke mere vær


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005, 13:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 sep 2003, 10:22
Indlæg: 140
Jakob Hansen skrev:
Jakob... skrev:
Det kostede 2200+moms.


Så havde jeg brugt pengene på en Kent eller Piper kanst i stedet... De koster stort set det samme...
Men det er sikkert prisen hvis man køber originalt og uden rabat.


Problemet er bare at kvaliteten er utrolig lav på piper og kent knaster pt.. det er ikke usædvanligt at de går i stykker efter 5-8k km.
Imo ville jeg vælge en newman med standard turbo og standard knast hvis jeg havde større turbo.

_________________
89' RST


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005, 17:54 
Jakob Hansen: Jeg havde sikkert også valgt noget andet, hvis jeg havde haft tid, men hvad gør man når den gamle knast giver op, en Fredag eftermiddag og skal på ferie dagen efter.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005, 19:15 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 931
Geografisk sted: Vestsjælland
Kørte 25.000km i min xr3i med 285* piper knast kit, og der var ingen problemer der. Det eneste der gjorde at jeg ikke kunne kører i min xr3i lige pludselig var at mine plejlejer satte sig, det vil sige to af dem, så det var ikke et pænt syn der mødte mig da jeg rev bundkaret af. Men for at vende tilbage vil jeg sige at piper er udemærket, har ikke selv haft problemmer med det/dem


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005, 20:26 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
Indlæg: 533
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Jakob... skrev:
Jakob Hansen: Jeg havde sikkert også valgt noget andet, hvis jeg havde haft tid, men hvad gør man når den gamle knast giver op, en Fredag eftermiddag og skal på ferie dagen efter.


Så kan jeg godt se at man bliver nødt til at handle hurtigt. Men under andre omstændigheder have jeg valgt den lidt skarpere knast. Iøvrigt har jeg aldrig hørt noget om at uorginale (herunder Piper og Kent) knaster skulle være mindre holdbare end originale knaster.
CVH motoren er jo kendt for at kunne æde en knast på 50.000 km - så jeg ville ikke være betænkelig med at montere en Kent eller Piper knast.

Men jeg ved tilgengæld også at den originale knast fra Ford kan klare op til ganske mange heste, så det er kun når man snakker seriøse heste i en RS turbo at det for alvor giver en forskel af montere den skarpe knast.

Bl.a. kørte fabriks Gr. A turbo Escorterne med oroginal knast og de ydede mellem 220 og 270 hk...

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team