cooper mini skrev:
[er det ikke bare nemmere at finde et gasspjæld hvor det seeder på.
ER DER NOGEN DET HAR ET. SØGER EFTER ET.
pumpen er købt på mini spares har lige kigget efter et kink til dig men kan ikke finde den jeg har, da det ser ud til der er kommet nye typer. og ikke de runde med aftagelige studser.
Ja, du har ret min fejl 207L/ i timen.
jeg er ikke sikker på at jeg vil spørge ham om det endnu efter en tidligere debat. tror jeg venter.
Ud til huggeren, og søg. Der er masser, du skal bare vælge eet.
De 207liter/time er nok meget optimistisk. Rigtigt meget optimistisk.
En pumpe der kan levere det flow ved det tryk der skal til på en indsprøjtningsmotor er temmeligt voldsom. Feks trækker sådan en pumpe noget over 15ampere, eller ca. ligeså meget strøm som 4x forlygtepærer på langt lys. Gider ikke diskutere det, for du har sikkert rigeligt til din mini med den pumpe, men næppe så horrible flows. Hvis du finder et nummer/mærkeskilt på pumpen, så skal jeg slå det op for dig, hvad den rent faktisk kan i praksis.
Feks en svinedyr Bosch motorsportpumpe 044 koster omkring 2500dkr, og den kan ikke engang matche den pumpe du nævner. Tror du er blevet offer for lidt overdrevent reklame, men kom med nummeret, så kan vi få facts på bordet. HVIS den kan, så er vi nok nogle stykker herinde der vil have en flok af den pumpe.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!