A3-Quattro skrev:
Man kan godt justere på min HKS bov, men det hjælper ingenting. Desuden er min LMM blevet udskiftet med en BMW 330i og flyttet over på tryksiden mellem intercooleren og gasspjældet , så kan ikke rigtig se hvordan det kan hænge sammen med at montere en ekstra recirkulerende dump ventil. Da LMM ikke rigtig har forbindelse med HKS boven.
Det sjove ved det hele, er at den først begynder at rulle/hoppe i tomgang, når den er varm. Når motoren er kold, køre den meget stabil.
Når din bil er kold får den ekstra benz i varmup mode og kompenserer derfor lidt for den luft LMM bliver snydt for. Derfor hopper den først når den bliver varm.
Ja, der er mange enkeltstemplet som ikke kan justeres så den lukker ved tomgang/dellast og stadig være brugbar indstillet til sin egentlige funktion. Din er en af dem.
Om du har en LMM fra en BMW eller fiat er ligemeget. Det der er vigtigt er hvor din bov er placeret i forhold til LMM. Sidder den på gasspjæld siden eller bagved?