Jeg ved godt at gearkassen ikke passer over men havde nu også regnet med at skulle ha en hel 1.6 motor over med gearkasse motorstyring osv...
Men man må kunne presse den over i på en eller anden måde men hvad. skal snart mødes med en ven der har en felicia og så ser vi hvordan det ser ud med ophæng...
Men hvordan ser det ellers ud med 1.3'eren`? Hvis jeg ku få smidt smedede stempler over i og får afbalanceret bunden og faktisk renovere motoren, tror i så at det kunne lade sig gøre at få smidt noget turbo over i ? jeg vil "bare" ha den op på 150 hypper...
Manifold og udstødning er jeg selv mand for at lave med hjælp fra div. forbindelser... men hvilken turbo? og er der nogle som har en ide om hvilke stempler jeg kan bruge? hvem ku evt. fremstille dem? har en pris på omkring 6000 kr. for stempler i hovedet tror i det er realistisk?
Og tror i at motoren kan blive holdbar nok til at køre med tryk? jeg kan godt se at det nok ender med en turbo løsning

men hvilken turbo vil i anbefale? vil hellere have et voldsomt moment end HK....