Hvad vil lovlig streetracere helst ?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar

Streetrace kvalifikations- og vindertider

Jeg foretrækker reaktionstid (RT) og kørt tid (ET) lagt sammen som totaltid
23
64%
Jeg foretrækker kørt tid (ET) alene
13
36%
Jeg har et helt andet forslag - læs mit indlæg
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 36

besked
Forfatter
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Indlæg: 678
Tilmeldt: 23 feb 2006, 20:32
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Hvad vil lovlig streetracere helst ?

#1 Indlæg af Hartvig »

Efter Skive løbet hvor der osse var en del repræsentanter fra NDCD (dragracerne) har vi haft en del diskussion hvilken konkurrence form de lovlige streetracere helst vil benytte.

Så det er ikke et spørgsmål om hvad vi kan vise - vi kan selvfølgelig vise begge muligheder.

Jeres input betyder noget :D

Hartvig
ADtrailer Lej en LED storskærm !
Brugeravatar
hYe
Mester Medlem
Indlæg: 732
Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
Geografisk sted: Malmö

#2 Indlæg af hYe »

Sejt... 3 Stemmer alle ens..
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#3 Indlæg af klyfax »

Jeg foretrækker reaktionstid (RT) og kørt tid (ET) lagt sammen som totaltid. Hvergang og altid, både i kval, og finale.

En streetracer er en del af et team, et team mellem køre og bil. Altså er det ikke bare bilen der skal lave arbejdet, og køre der "bare" lige skal skifte gear. Selvfølglig kan det også fejle. Men er man bare en langsom gearskifter, så er det ikke her man taber løbet, i forhold til en dårlig reaktionstid.

Danmarks hurtigste bil, vil altid være den bil med det bedste hk/kg forhold, hvis ikke reaktionstiden talte med, og alle biler var med Triptronic kasse. Men hvis alle biler nu var med triptronic gearkasse, og reaktionstiden var gældene så kan man vinde i en bil med et dårligere hk/kg forhold.

Derfor skal reaktionstiden være med hvergang.
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Indlæg: 678
Tilmeldt: 23 feb 2006, 20:32
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

#4 Indlæg af Hartvig »

Magnussen - skal jeg forstå det sådan at man under afvikling af DHB kun benytter "Kørt tid" ?

Og tak til jer der har stemt indtil nu.

Hartvig
ADtrailer Lej en LED storskærm !
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#5 Indlæg af Jesper H »

Hartvig skrev:Magnussen - skal jeg forstå det sådan at man under afvikling af DHB kun benytter "Kørt tid" ?

Og tak til jer der har stemt indtil nu.

Hartvig


Nej, i finalerne bliver reaktionstiden taget med.
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Indlæg: 678
Tilmeldt: 23 feb 2006, 20:32
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

#6 Indlæg af Hartvig »

Og så lige en gang til for de dumme og døve :oops:

Til DHB kører man "kørt tid" til træning og kvalificering og "Totaltid" i finalerne ?

Hartvig
ADtrailer Lej en LED storskærm !
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#7 Indlæg af klyfax »

Ja, det var sådan man kørte, var der ikke selv, men er rimilig sikker på at det var det Lasse/Yuhu turbo sagde.
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
beyer
Senior Medlem
Indlæg: 339
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

tider.

#8 Indlæg af beyer »

jeg er sku til begge slags , i kval gælder det om for mig at lave hurtige tider (rekorder) men en tid er kun gældende for mig hvis man kan lave den 2 gange på samme dag.

i finalen er det spillet mellem 2 kører , at stresse og lege med sin modstander , så der for er det også reaktions tiden der gælder ...



bare mit synspunkt!!!!!!
:lol:
Besvar