Problemer med kadett turbo
Redaktør: Moderatorer
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Når du piller vakuum slangerne af både den org trykregulator(den ved dysebroen) og den ekstra du har monteret, skal trykket justeres til ca 3bar på din justerbare trykregulator, så skulle den gerne gå lidt længere på litteren for du drukner den med 5.5bar ved 0bar ladetryk som du skriver den har, de 5.5bar skal den først have ved 0.6 bar ladetryk hvor den skal bruge benzinen.
Og jeg ville ikke køre med mere end 0.6 i ladetryk så længe du ikke har større dyser i den, ellers skal du nok også snare have en ny motor.
Ja du skal have nye tændrør i din motor prøv med dem fra den org turbo calibra/vectra, de gamle er nok allerede døde nu.
Hvad har du gjort for at sænke Comp og hvor lav er den?
Og jeg ville ikke køre med mere end 0.6 i ladetryk så længe du ikke har større dyser i den, ellers skal du nok også snare have en ny motor.
Ja du skal have nye tændrør i din motor prøv med dem fra den org turbo calibra/vectra, de gamle er nok allerede døde nu.
Hvad har du gjort for at sænke Comp og hvor lav er den?
-
anders
Jeg kan ikke justere på den for bare jeg skruger lidt ned for den, får den ikke benzin nok.
Skal man ikke pille den org. trykregulator fra når man montere den ny???
For det har jeg gjort.
Hvad koster dyser og hvor store skal de være???
Så vil jeg lige ud og købe nye tændrør og sætte mit ladetryk ned
Men det er jo nok nødvendigt
Jeg har købt turbo stempler og de er drejet ned så comp. er på 7,5:1.
Skal man ikke pille den org. trykregulator fra når man montere den ny???
For det har jeg gjort.
Hvad koster dyser og hvor store skal de være???
Så vil jeg lige ud og købe nye tændrør og sætte mit ladetryk ned
Men det er jo nok nødvendigt
Jeg har købt turbo stempler og de er drejet ned så comp. er på 7,5:1.
-
Anders
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Nej gør den ikke den SKAL op på ca 5.5bar.
Der er sku noget helt galt med den tryk regulator er den stor nok? og er den monteret rigtigt?
Hellere for meget i bunden end kun 3.3bar ved fuld ladetryk.
Hvis din org var sat til ville den jo også hjælpe lidt til med at hæve trykket når der kommer ladetryk.
Der er sku noget helt galt med den tryk regulator er den stor nok? og er den monteret rigtigt?
Hellere for meget i bunden end kun 3.3bar ved fuld ladetryk.
Hvis din org var sat til ville den jo også hjælpe lidt til med at hæve trykket når der kommer ladetryk.
-
Anders
-
Anders
-
Hald79
- Senior Medlem
- Indlæg: 278
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: midtjylland
- Kontakt:
hejsa du.......
hvor henne købte du dine stempler og hvad gav du for dem????
står nemlig og mangler 4 stk c20xe eller c20let stempler med ringe.....
MVH Jens Hald
jenshald79@hotmail.com
hvor henne købte du dine stempler og hvad gav du for dem????
står nemlig og mangler 4 stk c20xe eller c20let stempler med ringe.....
MVH Jens Hald
jenshald79@hotmail.com