Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på de røde og de gule KONI støddæmpere er?
Mvh Olivier
KONI
Redaktør: Moderatorer
-
Olivier
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Skårup sydfyn
KONI
Subaru Legacy 2.0 turbo 4WD fra 92 - nu med gearkasse, kobling trækaksler og bagtøj fra impreza sti 98...
BMW Isetta 3-hjulet kabinescooter fra 61 300ccm encylindret firtaktsmotor -yder ca 13 hk hvis de stadig er der... (skal restaureres)
BMW Isetta 3-hjulet kabinescooter fra 61 300ccm encylindret firtaktsmotor -yder ca 13 hk hvis de stadig er der... (skal restaureres)
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Bufas
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
flyby skrev:er der nogle som kan renovere de gule?
Min den ene bagpå er død. Og jeg har ikke den plastik dims til at justere med, så jeg kan ikke prøve om det bare er det.
Plastikdims? Er der flere måder at justere dem på? Mine skal bare trækkes helt ud og så skulle de kunne justeres ved at dreje bunden i forhold til toppen af støddæmperen.
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Jep der er forskellige måder afhængig af hvilken type dæmper det er. Nogle kan justeres når de stadig er monteret. Andre skal helt eller delvist afmonteres for at justeres. Dem jeg har på unoen skal trykkes i bund og så drejes, så foran skal de afmonteres helt mens man kan nøjes med at løsne dæmperen forneden når der skal justeres bagi 
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?