Slavteren skrev:
det skal jeg nok. du slipper dog ikke 100% ud af afgiften, hvis det skal gå helt rigtigt til har en 1,3 75hk, din 1,2 har 60, så det er jo over 20%... men du kan gøre det at du bruger en 1,3n blok eller en 1,4 blok. de har begge 2 60hk standard... 1,4 kan du så sætte 1,3 top osv på og den yder mellem 75 og 80hk... den kan stort set ikke ses.
hvis du vil gøre det helt rigtigt har jeg en lidt bearbejdet 1,4 top du kan købe, men har desværre solgt blokken for en uge siden... toppen gir ikke så meget som en 1,3 der har bedre kanaler, men som sagt vil det være 100% lovligt. sammen med en 1,3 knast er du nok også tæt på de 70 hk. grænsen er på 72.
hehe okay, er kommet lidt over til kompressor siden...tror jeg bygger det på, og så bare køre med ½bar, det er vidst lidt nemmere...mit eneste problem bliver nok justering af karburatoeren, men tror du ikke man kan finde en karburator fra en anden turbo-karburator bil??
-har spurgt til en renault turbo karburator..men den er ikke til at støve op, så jeg venter bare på jeg falder over en trykkarburator...
mvh tobias