Minilars skrev:
Indrømmet jeg tog fejl..
fandt min org. ford rs bog og læste lidt godnat læsning...
De er alle født med den amal valve. Den sørger for at den ikke kommer for højt op i lade tryk.. og skulle i følge ford.. forøge momentet.. men virker stadig kun til 0,6bar..
omdrejnings begrænseren består ikke i at den tager tændingen..
men den tager strømmen til benzin pumpen..
jeg kan ikke finde ud af hvornår de præcis begyndte at komme med banke sensor men ca midt i 87.
men stadig... man kan godt køre med de forskellige boxe på de forskellige biler..
Ja der lyder mere rigtigt, vi kan jo alle tag fejl
ja rigtigt med de kan bytte box, for lånte endgang en gammel type box ud, den uden bankesensor til en hvor bilen var født med bankesensor den kunne godt køre med den box men den havde samme problem som når du tager bankesensoren fra, nok fordi boxen ikke er lavet til at bruge det signal til noget.
Må tilslutte mig lidt det Ford Fjot Jakobsen siger.. det med strømmen til benzin pumpen, for kan ikke helt få til at passe for samme gut som lånte min box var så uheldig at brænde sit benzinpumperelæ af (Typisk Rst Problem) hvor vi så bare luste det over til han fik et ny, men da virkede O-begrænseren da stadig, så mon det ikke er et andet sted i benzin tilførslen eller i tændingen den ligger det spærre signal ?
Har jeg aldrig rodet i så det et gæt